موبایل های گیگاست، توسعه یافته برای تطابق با کسب و کارها

تاریخ انتشار : 1397/07/17
/Uploads/Img_Smartphones.jpg

صحبت کردن با مشتریان، ارسال ایمیل به همکاران، ذخیره و به اشتراک گذاری فایل های مهم، دسترسی به داده های مشتری با اتصال به مدیریت ارتباط با مشتری. در بسیاری از صنایع تلفن های هوشمند به مهمترین ابزار کسب و کار تبدیل شده است، این امر تعجب آور نیست چراکه تلفن های همراه امروزی تقریبا همان امکانات ارتباطی تجاری را ارئه میدهند که در یک اداره برای نیروی کار فراهم میشود.

ما در گیگاست به خوبی متوجه این واقعیت هستیم که تلفن همراه در جامعه مدرن به یک ضرورت تبدیل شده است، هم برای مصرف کنندگان و هم رای صاحبان کسب و کار. با مجموعه محصولات تلفن همراه ما ، ما به مشتریان دسترسی ها و امکانات متنوعی را ارائه میدهیم، امکاناتی که با بازار امروزی متناسب هستند. در ادامه 5 دلیل برای خرید موبایل های گیگاست را معرفی میکنیم:

1. کیفیت آلمان

در گیگاست بیشتر تمرکز ما روی کیفیت است، از همین رو محصولات ما مورد آزمون های کیفی دقیق و سخت گیرانه ایی قرار میگیرند. این آزمون ها شامل تست های محیط زیستی برای اطمینان از تاثیر انبارداری، حرارت ، جابجایی و ... روی محصول، آزمون های طولانی مدت برای اطمینان از طول عمر صفحه کلید و سایر قطعات و آزمون های صوتی میشود. نرخ مرجوعی و نرخ پایین خرابی دستگاه های ما ثابت کرده است که این آزمایش ها مثمر ثمر واقع شده است، به خاطر اطمینان از نتایج همین آزمون هاست که ما خدمات پس از فروش طولانی مدت برای گوشی های خود ارائه میکنیم.

2. استاندارد و شخصی سازی آزادانه

کسب و کار ها با هم تفاوت دارند و هر کسب و کار نیاز های خود را دارد.در بسیاری از تلفن های همراه برنامه ها و تنظیمات پیش فرضی وجود دارد که اغلب با نیاز مصرف کننده شخصی تطابق دارد. برای کسب و کار شما این برنامه میتواند بی فایده باشند، ممکن است که شما نیاز به برنامه های تخصصی بیشتر نیاز داشته باشید یا اینکه برنامه های پیش فرض کلا مناسب شما نباشد. در گیگاست ما سخت در تلاشیم تا انواع نرم افزار هایی را که برای مشتریان تجاری مناسب تر است را  بصورت پیش فرض در موبایل ها خود نصب کنیم، چرا که هدف نهایی استفاده از تلفن همراه برای راحت تر کردن تجارت شماست.

3. هماهنگ با محیط ارتباطی شما

یکی از مزایای تلفن های هوشمند گیگاست قابلیت تطابق آنها با سایر ابزارهای ارتباطی است.از منظر خدمات همگام سازی تلفن رومیزی، تلفن بیسیم و تلفن همراه هوشمند گیگاست در یک شبکه مشترک کار آسانی خواهد بود و از منظر محصول ، همگام سازی با دستگاه Maxwell 10s آسان است. این کار استفاده کامل از نرم افزار های اندرویدی با رابط کاربری مشابه و  اشتراک گذاری نرم افزار های لازم بین موبایل و Maxwell 10s را ممکن کرده است. در نتیجه این امر کسب و کار ها میتوانند تلفن همراه و تلفن رومیزی خود را با هم یکسان کنند تا تمام کارمندان بتوانند زمانی که به یک سری از نرم افزار ها نیاز دارند، به آن دسترسی داشته باشند.

4. دستگاه های سفارشی

از آنجا که مقر ما در آلمان است ، ما به راحتی به مشتریان متصل میشویم. این امر نه تنها موجب کوتاه شدن زمان تولید ما میشود بلکه به ما این اجازه را میدهد تا بتوانیم محصولات سفارشی بسازیم. اگر شما به دنبال آن هستید که نام هر کارمند را با لیزر روی پشت گوشی ثبت کنید یا پشت جلدی سفارشی داشته باشید یا هر محصول دارای لوازم جانبی خاصی باشد، ما قادر به انجام آن هستیم، حتی در تعداد های بسیار کم.

5. خرید یک مرحله ایی

مشتریان کسب و کار نیاز به ابزاری دارند تا نیازهای ارتباطی خود را مرتفع کنند، ما این را میدانیم. به همین دلیل است که ما سه محیط که بیشترین کاربری ارتباطی از آنها اتفاق می افتد را شناسایی کردیم: از پشت میز کار، در حال قدم زدن و در جاده. ما اخیرا این محیط ها را مد نظر خود قرار داده اییم و تلفن های IP جدید خود را معرفی کرده ایم. بعنوان برند اول دنیا در تلفن های بیسیم IP ، شما در محل کار و منزل خود میتوانید به راحتی جابجا شوید و همزمان به تلفن خود دسترسی کامل داشته باشید،نه تنها تنوع این نوع محصولات در برند گیگاست رو به رشد است بلکه اکنون و با معرفی موبایل های گیگاست، کلاس جدیدی از آزادی عمل را برای شما فراهم آورده ایم. از آنجا که گیگاست با بسیاری از تامین کنندگان لوازم جانبی و خدمات مخابراتی برتر سازگار و هماهنگ است، میتوانیم (با همراهی شرکا) ادعا کنیم که برای استفاده از تمام امکانات موبایل های ما شما فقط یکبار نیاز به مراجعه حضوری به جایی دارید. (در اتحادیه اروپا)

ما در گیگاست قصد رقابت با غول های موبایل آمریکایی و آسیایی را نداریم. دیدگاه ما نسبت به موبایل به عنوان یک ابزار ارتباطی ( هم برای مصرف کننده و هم برای کسب و کارها) است، بهمین دلیل تلاش ما متمرکزی بر رفع نیازهای حال حاضر و آینده  تمام مشتریان مان است.