ساخت آلمان: تور کارخانه گیگاست در بوخوم

تاریخ انتشار : 1397/07/18
/Uploads/images/pages/about.jpg

در روز سه شنبه، 4 آوریل 2017، یک هیئت 20 نفره از شرکا و عمده فروش ها عازم کارخانه گیگاست در بوخوم شد. برعکس بسیاری از کارخانه ها که محصولات خود را در آسیا تولید می کنند، گیگاست بسیاری از محصولات خود را در آلمان تولید میکند. این روش تولید به لطف سطح بالای استفاده از ماشین ها ممکن شده است.

تولید و آزمایش

بازدید از کارخانه شامل دو بخش آموزنده بود. بخش اول شامل یک تور کامل کارخانه در گروه های کوچک بود. در این بخش متوجه شدیم که تلفن ها چگونه ساخته میشوند. از آنجایی که ما توانستیم فرآیند تولید را از نزدیک تجربه کنیم، برای ما کاملا روشن شد که گیگاست چقدر بر کیفیت تمرکز دارد. بعنوان مثال روی گوشی ها با اسپری رنگ پاشیده نمیشود، در عوض پایه پلاستیکی از همان ابتدا در رنگ مطلوب تولید میشود تا طول عمر رنگ بیشتر باشد.

بخش دوم بازدید از مرکز تست کیفیت گیگاست بود. در طول تور وقتی از اتاقهای ضد صدا بازدید میکردیم، متوجه شدیم که چگونه شرکت کیفیت صدای دستگاه های خود را آزمایش میکند. در این اتاق ها شرکت نحوه اثر Wifi بر سیگنالهای Dect و طول عمر محصول را با انجام آزمایش سقوط از ارتفاع (دستگاه به روشهایی سقوط میکند که چیزی نشکند) را بررسی میکند. در طول این بخش، اهمیت کیفیت برای شرکت برای ما بیش از پیش روشن شد، بخشی از بازرسی کیفی محصولات، طی کردن 10 الی 12 فرآیند آزمون بررسی کیفی است.

همکاری داخلی حرفه ای با شرکا

شگفتی دیگر این روز دریافت وضعیت شریک داخلی پیشرفته بود. X2com اولین شرکتی در بلنوکس است که وضعیت "یک نقطه عطف بزرگ " را دریافت کرده است. شرایط نشان میدهد که محصولات گیگاست و X2com، به طور کامل ادغام شده اند و این به ما امکان میدهد تا به مشتریان راه حلهای کاملی ارائه کنیم. تامین کننده خودکار یکپارچه سازی را سریعتر و آسانتر میکند. در آینده ما برای رسیدن به سطوح بالاتر هدف گذاری کرده ایم. با همراهی گیگاست ما در حال تحقیق در مورد چگونگی بهینه سازی ارتباط بین سیستم عامل های X2com و محصولات گیگاست هستیم.

با نگاه به روزی که گذشت، واکنش های مثبت ادامه دار است و این بدین معناست که تکرار چنین تورهایی ارزشمند است که این خود نکته مثبتی است.

اگرچه اکثر شرکایی که در این سفر در کنار ما بودند جزو همکاران گیگاست محسوب میشوند، ولی آنها هم چیزهای جدیدی یاد گرفتند.این سفر شور و شوق آنها را برای دریافت پکیج کامل بهمراه داشت و آنها را برای همکاری بیشتر با برند ما ترغیب کرد. ویژگی مثبت محصولات گیگاست این است که آنها ( در ترکیب با سیستم عاملهای ما) قادر به ارائه خدمات کامل به مشتریان هستند نه فقط ارایه محصول. با چینین تجربه ای قدرت ما و همکاران ما برای معرفی محصول به مشتریان بصورت فوق العاده ای بهبود پیدا کرد.